۱۹ پرونده تخلف برای واحد‌های نانوایی اشنویه تشکیل شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه با اشاره به تشدید بازرسی از واحد‌های نانوایی گفت: طی یک ماه اخیر ۱۹ پرونده تخلف برای واحد‌های نانوایی این شهرستان تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - حامد رمضانی گفت: طی همین مدت ۱۷۳ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی این شهرستان انجام شده و نظارت در این راستا همچنان با شدت تداوم دارد.

رمضانی می گوید: عمده تخلف این نانوایی‌ها شامل عدم رعایت موارد بهداشتی، گرانفروشی و کم‌فروشی بوده است که متخلفان به پرداخت بیش از ۲۹ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته در نانوایی‌ها نیز الزامی شده است و هرگونه توزیع و فروش نان بسته‌بندی به خودرو‌های سیار و فروشگاه‌ها در ساعات کاری تعیین شده ممنوع بوده و با متخلفان برخورد صورت می‌گیرد.

رمضانی گفت: از ابتدای امسال تاکنون با اجرای طرح نظارتی پایش بازار، اصناف متخلف این شهرستان نیز بیش از ۸۲ میلیارد ریال جریمه شدند.

او گفت: بیشتر این پرونده‌های تخلف در خصوص گرانفروشی، عرضه نکردن کالا، کم فروشی و عدم ارایه فاکتور در بازار بوده است.

رمضانی گفت: مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.