سفر استاندار به تاکستان

استاندار برای بازدید از چند طرح و واحد صنعتی به تاکستان سفر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در سفر خود به شهرستان تاکستان پس از تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و دیدار با امام جمعه این شهر، از شهرک گلخانه‌ای نودهک، شهر صنعتی خرمدشت و شهرک صنعتی حیدریه، سد مخزنی ذخیره آب نهب، تجهیز خانه ورزش در ۱۱ روستا بازدید کرد.

استاندار قزوین گفت: تکمیل گازرسانی در شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان با هدف حمایت از تولیدکنندگان و افزایش توان محصولات کشاورزی باید تسریع شود.

محمدمهدی اعلایی در بازدید از شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان گفت: تکمیل گازرسانی در شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان با هدف حمایت از تولیدکنندگان و افزایش توان محصولات کشاورزی باید تسریع شود.

وی افزود: تکمیل عملیات گازرسانی به شهرک گلخانه‌ای نودهک به کاهش هزینه‌های تولید، بالا بردن راندمان و در نتیجه افزایش درآمد کشاورزان منجر و حرکتی عظیم در راستای توسعه گلخانه‌ای کشور محسوب شود.

استاندار با صدور دستورات لازم برای تسریع عملیات گازرسانی در شهرک گلخانه‌ای نودهک، گفت: با راه‌اندازی شهرک گلخانه‌ای نودهک، با اشتغال مستقیم و همچنین افزایش میزان صادرات محصولات گلخانه‌ای در استان قزوین روبرو خواهیم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار