راهکار‌های بهبود فضای کسب و کار برای رونق اقتصادی استان استخراج می‌شود

استاندار اردبیل گفت: راهکار‌های بهبود فضای کسب و کار برای رونق اقتصادی استان استخراج می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سید حامد عاملی می گوید: با طرح مباحث کلی در این خصوص نمی توان کاری از پیش نمی برد و لازم است موانع به صورت جزئی مشخص و برنامه ریزی برای بهبود فضای کسب و کار در استان انجام شود.

به گفته استاندار اردبیل تلاش می شود محورهای اساسی و فعالیت های ثروت ساز در حوزه رشد و توسعه در بخش های کشاورزی ، صنعت ، گردشگری و تجارت مشخص شده و برنامه ریزی ها در ابن مسیر انجام شود.

او بررسی و اتخاذ روش ها برای ترسیم مسیر توسعه استان را موضوعی مهم و قابل پیگیری دانست و گفت: با مشخص شدن عملیات مورد نیاز ، ریل گذاری برای جذب سرمایه به استان و رونق تولید و افزایش ثروت میسر می شود.

استاندار اردبیل به مشکلات واحدهای تولیدی در خصوص قطع گاز و برق به دلیل بدهی ، خواستار پرهیز از هر گونه قطعی و یا جمع آوری کنتور از سوی دستگاههای خدماتی به دلیل بدهی واحدهای تولیدی شد.

عاملی می گوید: لازم است مشکلات پیش آمده در خصوص عدم توانایی واحد تولیدی برای پرداخت صورتحساب انرژی مصرفی بررسی و راهکارهای دیگری به غیر از قطعی اتخاذ شود.

استاندار اردبیل از مشکلات پیش آمده برای برخی واحدها در خصوص محاسبه گاز مصرفی با معیارهای مصرف واحدهای پتروشیمی اشاره کرد و از بررسی و پیگیری مراتب برای محاسبه بر اساس میزان مصرف واقعی هر واحد خبر داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.