مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: در سال جاری ۱۰ پایگاه ثابت و ۱۳۵ مرکز نیکوکاری کمک‌های مردمی را در آستانه سال نو در استان جمع‌آوری می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - رضا طوسی گفت: هرساله در آستانه عید نوروز و سال نو پایگاه‌های کمک‌های مردمی کمیته امداد امام راحل در قالب جشن نیکوکاری با هدف کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز برگزار می‌شود.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: جشن نیکوکاری امسال نیز در روز‌های ۱۱، ۱۲ و ۱۳ اسفند با شعار "عیدی برای همه" با هدف جذب مشارکت‌های مردمی و کمک خیران برای کمک به تامین مایحتاج نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت این نهاد برگزار می‌شود.

او می گوید: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های تجمعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، امسال نیز در هر شهرستان فقط یک پایگاه دایر خواهد شد، اما ۱۳۵ مرکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

طوسی گفت: همچنین مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق اپلیکشن‌های تلفن همراه و یا از طریق شماره گیری #۱*۸۸۷۷* و انتخاب استان، کمک‌های خود را واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: مردم همچنین می‌توانند کمک‌های خداپسندانه خود را از طریق شماره حساب بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ بنام کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان واریز کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.