مسئول بسیج دانش آموزی سپاه استان قزوین از بازدید مجازی بیش از ۲۴۴هزار دانش آموز استان از راهیان نور در مدت زمان برگزاری این اردو‌ها خبر داد.

 سرهنگ رسولی فر، مسئول بسیج دانش آموزی سپاه استان قزوین گفت: از دوم تا چهارم اسفند اردوی مجازی راهیان نور استان قزوین در بستر شبکه شاد برگزار شد و در این مدت ۱۵برنامه متنوع برای دانش آموزان علاقمند، پخش شد.

بیش از ۲۴۴هزار دانش آموز از این برنامه‌ها بازدید کردند و ۲۷هزار و ۲۰۰نفر به صورت برخط برنامه اروند کنار را مشاهده کردند.

 امروز با استقبال گسترده از دل نوشته ها، کلیپ، عکس از دانش آموزان درباره اردو‌های راهیان نور مواجه هستیم و این آثار با هماهنگی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در قالب یک کتابچه منتشر خواهد شد.

بیش از ۷۰درصد از دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی از برنامه‌های اجرا شده در بستر فضای مجازی برای اردو‌های راهیان نور استقبال کردند.

سرهنگ رسولی فر گفت: در درس آمادگی دفاعی بخشی به نام اردو‌های راهیان نور وجود دارد که بیش از ۵۰هزار نفر با عضویت در کانال راهیان نور، از برنامه‌های متنوع راهیان نور مجازی استقبال کردند.

برای معرفی ۲۷۶شهید دانش آموز استان قزوین باید بیشتر از این عمل کنیم و باید نسل جدید را با شهدا، پیوند بزنیم و می‌توانیم با اتصال دانش آموزان به اقیانوس بیکران شهدا، آن‌ها را بهتر تربیت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار