مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت مدیریت تولید برق بیستون گفت : تولید این نیروگاه بیش از نیاز استان کرمانشاه است، شرایط مناسبی برای حضور سرمایه‌گذاران در استان وجود دارد و تمام نیاز صنایع به برق به خوبی تامین می‌شود.

مسعود میرزاعسکری گفت : با توجه به ظرفیت تولید برق در استان و غرب کشور و وجود نیروگاه‌های برق بخش خصوصی از جمله نیروگاه دالاهو، زاگرس و سنندج شرایط بسیار خوبی برای تولید برق در غرب کشور وجود دارد و سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف هیچ مشکلی در تامین انرژی الکتریکی نخواهند داشت.

به گفته مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت مدیریت تولید برق بیستون بیشتر مصرف برق در استان کرمانشاه مربوط به بخش خانگی است این‌موضوع نشان‌دهنده این است که کرمانشاه کمتر توسعه پیدا کرده و لازم است که زمینه‌های سرمایه‌گذاری صنعتی در استان را بیش‌از پیش فراهم کنیم تا سرمایه‌گذاران با حضور در استان بتوانند درصد بیشتری از انرژی الکتریکی استان را به سمت تولید پیش ببرند و شاهد یک توازن در این زمینه باشیم.

میزان مصرف برق خانگی در استان کرمانشاه بیشتر از میانگین کشور است که نشانه خوبی نیست.

میرزا عسکری می گوید: در ۱۱ ماه سپری شده از امسال با ۱۰ درصد رشد نسبت به مدت مشابه پارسال، بیش از ۳.۳ میلیارد کیلو وات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه بیستون تولید شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.