در طی سه هفته گذشته ۴ انفجار مواد محترقه در استان مرکزی ۸ نفر را راهی بیمارستان کرده است.

انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی ساوه نقص عضو ۲ نوجوان را راهی بیمارستان کرد.

دکتر ذکایی سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه از نقص عضو ۲ نوجوان بر اثر انفجار مواد محترقه در ساوه خبر داد و گفت: این دونفر بر اثر انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی در فاز چهارم شهرک فجر ساوه، مصدوم شدند.

به گفته ذکایی مصدومان این حادثه ۱۴ و ۱۷ ساله بودند که متاسفانه یکی از آن‌ها از ناحیه دست و دیگری از ناحیه چشم دچار نقص عضو شدند.

این چهارمین انفجار مواد محترقه در استان مرکزی در طی سه هفته گذشته است که  این انفجار‌ها ۸ نفر را راهی بیمارستان کرده است.

سوم اسفندماه امسال هم ۲ پسر نوجوان ۱۰ و ۸ ساله در هنگام ساخت مواد محترقه دست ساز در داخل خانه و به علت بی احتیاطی و انفجار مواد محترقه، از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده که مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

سی ام بهمن امسال هم ۲ پسر نوجوان در هنگام ساخت مواد محترقه دست ساز در منزل مسکونیشان در شهرستان شازند از ناحیه صورت دچار مصدومیت شدند.

بیست و سوم بهمن امسال هم پسر ۱۵ ساله اراکی در حال تهیه نارنجک دست ساز در حیاط منزل بر اثر انفجار ناگهانی مواد محترقه، دچار سوختگی شد و مچ دست راست مادرش هم قطع شد.

سرهنگ خلجی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از مردم خواست از نگهداری مواد اولیه ساخت انواع مواد محترقه در منزل، محل کار و دیگر مکان‌ها خودداری کنند و والدین  هم در این ایام نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.