کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در بازرسی از یک فروشگاه اینترنتی در مشهد تخلف گران فروشی به میزان ۱۹۸ میلیارد ریال کشف شد.

بخشعلی بیاتی گفت: در پی رسیدگی به اخبار دریافتی به سامانه ۱۲۴ مبنی بر گرانفروشی یک واحد فروشگاه اینترنتی، بازرسان این سازمان پس از مراجعه به واحد مزبور، اسناد و مدارک خرید و فروش آن را بررسی کردند و به گرانفروشی قهوه توسط این فروشگاه پی بردند.

به گفته او در بررسی این اسناد و مدارک  مشخص شد که این فروشگاه طی تبانی با واحد تولیدی، نسبت به درج قیمت غیرواقعی مصرف‌کننده روی اجناس خود اقدام کرده بود که در بازرسی از میزان قهوه فروخته شده، تخلف ۱۹۸ میلیارد ریالی آن کشف شد.

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از مردم درخواست می‌کنم در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان در سراسر استان خراسان رضوی اطلاع رسانی کرده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

بیاتی گفت: اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از دیروز مهلت ۷۲ ساعته به واحد‌های صنفی برای درج قیمت بر روی کالا‌های مشمول طرح شفاف‌سازی قیمت‌ها در این استان داده است که در صورت درج نکردن قیمت بر روی کالا‌های مشمول از سوی صاحبان واحد‌های صنفی، پس از موعد مقرر مجازات سنگین برای آنان در نظر گرفته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.