به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی صاحبان مشاغل، اصناف باید در سامانه ایران ثبت نام کنند تا مراجعه کنندگان از صحت سلامت آن‌ها اطمینان حاصل نمایند.

استاندار سمنان گفت:  بهترین راه ایمن شدن در مقابل این بیماری، استفاده از واکسن و رعایت  دستورالعمل‌های بهداشتی است.

نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، نظارت مستمر بر اقامتگاه‌ها و مهانپذیر‌ها هم باید در دستور کار باشد تا مردم دچار این بیماری نشوند.

استاندار سمنان در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا با بیان اینکه شمار رفت و آمد‌ها در بازار با توجه به نزدیکی سال نو افزایش دارد بر ضرورت جدیت نظارت بر بازار و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید کرد.

ریواده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: در رنگ بندی جدید چهار شهرستان نارنجی، دو شهرستان قرمز و دو شهرستان هم زرد هستند که امیدواریم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی این وضعیت بهتر شود.

 تمام افرادی که در این ایام به مردم خدمت می‌دهند و تمام افرادی که قراراست از خدمات استفاده کنند باید واکسن دریافت کرده باشند.

ریواده گفت: تمام صنوفی هم که فعالیت می‌کنند باید در سامانه ایران من ثبت نام کنند تا مراجعه کنندگان از سلامت آن‌ها اطمینان داشته باشند.

 شهروندان می‌توانند از هر نوع واکسنی که بخواهند استفاده کنند و شرط استفاده از خدمات سفر هم دریافت دز سوم واکسن است که باید به آن توجه داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار