معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: تاکنون و از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، بیش از ۴۲۸ طرح جهت اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده است.

یاسر عبداللهی گفت: این طرح‌های تولیدی و اقتصادی بر حسب اولویت توسط دستگاه‌های اجرایی مختلف بررسی و احصا شده و در نهایت بانک مورد نظر را معرفی کرده اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در جلسه کمیته استانی اجرای دستورالعمل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه گفت: لیست طرح‌های اولویت دار دستگاه‌های اجرایی استان جهت بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۸ تا پایان سال ارایه شده است و تمامی طرح‌ها در کمیته استانی بررسی و تصویب شده، طرح‌هایی که قابلیت اجرایی دارند به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

عبداللهی عابد می‌گوید: طبق آمار بانک‌های عامل تا کنون برای طرح‌های ارایه شده ۸۰۰میلیارد تومان پرداخت شده و طرح‌های باقی مانده نیز در حال بررسی و عقد قرارداد و نیز در مرحله نهایی پرداخت قرار دارند.

او گفت: دستگاه‌هایی از قبیل سازمان صمت، آموزش و پرورش، پارک علم و فناوری، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، آموزش فنی و حرفه‌ای و ورزش و جوانان طرح‌های الویت دار خود را اعلام کرده اند و بانک‌های عامل نسبت به بررسی و پرداخت تسهیلات لازم با توجه به شیوه نامه اعمال شده اقدام می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل می‌گوید: خوشبختانه اقدامات دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در استان اردبیل خوب پیش می‌رود و از پیگری‌های انجام شده نتیجه مثبت عاید استان می‌شود.

عبداللهی گفت: در تسهیلات طرح‌های اعلام شده سهم مشارکت ۱.۵ برابری بانک‌ها نیز تا حدودی مشخص شده و باید تا حصول نتیجه نهایی این موارد پیگیری شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.