باشگاه خبرنگاران جوان مازندران در بین برترین‌های جشنواره ابوذر

گزارش باشگاه خبرنگاران جوان مازندران در بین برترین‌های سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قرار گرفت.

محمد حسین رمدانی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مازندران با گزارش چشم در چشم کرونا؛ مسافرانی که عاقبت به خیر نمی شوند رتبه دوم  بخش گزارش مکتوب سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را از آن خود کرد.

این گزارش به موضوع مسافرت گسترده گردشگران به مازندران بدون توجه به پیک کرونا اشاره داشت و با بیان ترفندهای مسافران برای ورود به مازندران در تعطیلات پایان هفته، با بررسی موضوعی و مصاحبه با کارشناسان حوزه اجتماعی استان به دلایل بروز این پدیده ناهنجار پرداخته بود.

هیات داوران جشنواره ابوذر این گزارش را به خاطر طرح مشکل بومی و مهم، ادبیات تاثیر گذار و توجه به خطر‌های در کمین انسان‌ها  از بین ۸۶ اثر در بخش گزارش مکتوب  شایسته کسب این عنوان دانست.


بیشتر بخوانید:

صدا و سیمای مازندران در این جشنواره چهار رتبه دیگر نیز کسب کرد

زینب دیوارگر و مهدی حسن پور خبرنگاران خبرگزاری صداوسیمای مازندران به ترتیب با گزارش‌های تصویری رشد و تعالی صنعت در مازندران و کشتار پرندگان مهاجر رتبه‌های دوم و سوم ، آتنا رستمی آله خیلی دبیر خبر خبرگزاری صداوسیمای مازندران نیز با اثر سنگینی سایه شانه دار روی شانه صیادان کیلکا رتبه دوم بخش مصاحبه مکتوب و سارا فرهمند راد از واحد فضای مجازی صداوسیمای مازندران نیز با گزارش تصویری غارت ساحل رتبه نخست سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را کسب کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار