نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اردوی راهیان نور بر باورهای دینی نوجوانان و جوانان تأثیر مثبتی دارد.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با اعضای ستاد راهیان نور بسیج دانش آموزی گفت: اردوی راهیان نور تأثیرات مثبتی بر مردم به ویژه نسل جوان و دانش آموز دارد.

او گفت: حضور نوجوانان و جوانان در این سفر معنوی باعث آشنایی آنان با سبک زندگی شهدا و تحکیم نگرش آن‌ها در حفظ ارزش‌ها و باور‌های دینی می‌شود.

آیت الله عبادی گفت: مسئولین باید اهمیت این موضوع را درک کنند و در برگزاری هرچه بهتر این مراسم برای نوجوانان و جوانان با ارائه مطالب بهتر و غنی‌تر اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نوجوانان با سفر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با شهدا تجدید میثاق می‌کنند و این ارتباط عمیق بین نسل سوم و چهارم با نسل‌های اول و دوم انقلاب امری بسیار مهم و حیاتی برای استمرار نظام است و اینجا است که مسئله زمان هم بااهمیت می‌شود.

برگزاری دو روزه اردوی راهیان نور مجازی

سرهنگ امانتی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی در این جلسه گفت: اردوی راهیان نور دانش آموزی روز‌های ۲۱ تا ۲۲ اسفندماه در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

او گفت: همه برنامه ریزی‌ها در جهت حضوری بودن اردو‌های راهیان نور انجام شده بود، اما با توجه به شیوع مجدد و همه گیری بیماری کرونا توفیق نداریم امسال دانش آموزان را به صورت حضوری اعزام کنیم.

سرهنگ امانتی گفت: از دیروز ۲ هزار دانش آموز برای حضور در کاروان راهیان نور ثبت نام کرده اند و پیش بینی می‌شود امسال ۳۰ هزار دانش آموز پایه نهم و دوازدهم در بستر فضای مجازی راهیان نور را دنبال کنند.


بیشتر بخوانید


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی گفت: برنامه‌ها از ۵ منطقه عملیاتی به صورت ترکیبی زنده و تولیدی با حضور تیم تولید محتوا برگزار کنیم.

او گفت: مقابله با جنگ نرم دشمن از طریق الگودهی و معرفی جلوه‌های عینی ایثار، مقاومت و شهادت و تبیین عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی از اهداف کیفی این برنامه است.

سرهنگ امانتی گفت: برگزاری مراسم معنوی و مسابقات فرهنگی سرود‌های دانش آموزی و معرفی شهدای شاخص دانش آموز در طول زمان اجرای اردوی مجازی از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی گفت: در شهرستان‌ها هم برنامه اردوی راهیان نور به صورت مجازی و یک بخش به صورت حضوری با حضور بر سرمزار شهدا برگزار خواهد شد.

 پارسال ۵۰ هزار دانش آموز برخط و ۸۰۰ هزار غیر برخط یادمان‌های شهدا را زیارت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.