اقامتگاه های گردشگری کردستان در ایام نوروز افزایش نرخ ندارند

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: در ایام نوروز اماکن اقامتی و گردشگری استان شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیر‌ها و واحد‌های پذیرایی بین‌راهی هیچ افزایش نرخی نخواهند داشت.

آرمان وطن‌دوست گفت: در بازدید‌های انجام شده از تاسیسات گردشگری شهرستان‌های استان، بر نحوه ارائه خدمات و رعایت پروتکل‌های ابلاغی ستاد استانی پیشگیری از کرونا در ایام نوروز تاکید و هرگونه افزایش نرخ در این مراکز ممنوع اعلام شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: در این بازدیدها، مواردی از جمله دارا بودن مجوز‌های لازم، وضعیت سلامتی کارکنان، نحوه ارتباط و برخورد با مشتری، وضعیت کیفی انبار مواد غذایی، سالن پذیرایی و آشپزخانه، تازگی و سلامت مواد غذایی و مجهز بودن نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی، سنجش و مورد برررسی قرار گرفت.

او می گوید:هدف از این بازدید‌ها نظارت بر نحوه ارائه خدمات به مردم می باشد و امیدواریم همه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت قابل قبولی برای پذیرش و رضایت‌خاطر مسافران و گردشگران ورودی به استان فراهم کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.