پلیس قم با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال قاطعانه برخورد می‌کند

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

سردار بهادر اسماعیلی گفت: پلیس هیچگاه مخالف شادی مردم نیست و رویکرد پلیس به موضوع چهارشنبه آخر سال یک نگاه اجتماعی و پیشگیرانه است.

 جانشین فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه آداب و رسوم گذشتگان نباید تبدیل به فرصتی برای هنجارشکنان و ایراد صدمه و آسیب به مردم و خانواده‌ها شود،گفت: با افراد معدودی که بخواهند آرامش مردم را به مخاطره بیندازند با همکاری مطلوب دستگاه قضائی استان، برخورد قاطع خواهد شد.

سرهنگ اسماعیلی گفت: ویژگی سنی نوجوانان و جوانان قرارگیری افراد در حالات هیجانی بوده به طوری که این حالات یکی از نیاز‌های این سنین است و باید به نحو صحیح مدیریت شود.

 جانشین فرمانده انتظامی استان قم نقش والدین و جامعه را در ایجاد فرصتی جدید برای تخلیه هیجانات روحی فرزندان، مهم خواند و گفت: مسئولان شهری می‌توانند با همکاری خانواده‌ها در این خصوص برنامه ریزی و مدیریت کنند.

سردار اسماعیلی در پایان از آمادگی کامل پلیس برای تأمین نظم و امنیت مردم در شب چهارشنبه آخر سال و برخورد قاطع با هنجارشکنان خبر داد و گفت: مردم شریف استان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون تهیه، تولید و توزیع مواد محترقه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار