فرمانده انتظامی بروجرد خبر داد؛

دستگیری ۱۰ سارق حرفه‌ای در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان ۱۰ سارق حرفه‌ای دستگیر و ۱۱ فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ "مهدی مهدوی کیا "فرمانده انتظامی بروجرد گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در ۴۸ ساعت گذشته و با حضور حداکثری نیرو‌های عملیاتی و ستادی این فرماندهی در سطح شهرستان بروجرد به مرحله اجرا گذاشته شد.

او گفت: پلیس پس از شناسایی مناطق هدف و کسب اخبار و اطلاعات در قالب گروه‌های عملیاتی، با برنامه ریزی منسجم و هدفمند به مناطق از پیش تعیین شده قاآنی، ابراهیم آباد، سعدی و منطقه گلدشت و سایر تفرجگاه‌ها وارد شد.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در اجرای این طرح پلیس موفق به دستگیری ۱۰ سارق حرفه‌ای و کشف ۱۱ فقره سرقت، کشف یک قبضه سلاح شکاری و ۱۶ تیغه قمه و چاقو، پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف و دستگیری ۶ معتاد متجاهر شد.
مهدوی کیا گفت: از دیگر اهداف اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی حضور قدرتمند نیروی انتظامی در برخورد با جرائم توسط افرادی است که قصد ایجاد مزاحمت و سلب امنیت را دارند و پلیس از هر لحاظ آمادگی مقابله با هرگونه هنجارشکنی احتمالی را دارد.
او با تاکید برلزوم تقویت امر به معروف و نهی از منکر لسانی از مردم خواست؛ هر گونه موارد مشکوک و مزاحمت را از طریق تلفن ۱۱۰ با نیروی انتظامی در میان بگذارند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.