سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن سه بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.

علیرضا توقیری گفت:با مرگ سه بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۲۶۴ نفر رسید.

او گفت: همچنین با شناسایی ۵۳ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان همدان به ۳۶۷ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۱۸۸ مورد بوده است.

توقیری گفت:در این مدت زمان ۱۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی استان بستری شدند همچنین مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۲ هزار و ۹۴۹ نفر رسیده است.

او درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۱۰۴ هزار و ۸۸۱ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: از مجموع واکسن‌های تزریق شده در استان، یک میلیون و ۳۷۱ هزار و ۱۶۹ نفر دُز اول و یک میلیون و ۱۹۸ هزار و ۵۴۹ نفر دُز دوم و ۵۳۵ هزار و ۱۶۳ نفر نیز دُز سوم (یادآور) را دریافت کرده اند.

 هم اینک از مجموع ۱۰ شهرستان تابع استان همدان شهرستان همدان و کبودرآهنگ در وضعیت نارنجی و هشت شهرستان مابقی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.