سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: باید از فضای سنتی که کارها توسط یک نفر در فدراسیون انجام شود خارج شویم.

میرشاد ماجدی ظهر امروز در مجمع سالانه هیات فوتبال خراسان رضوی که در هتل پردیسان مشهد و با حضور ۴۳ عضو این مجمع برگزار شد، گفت: نیاز به یک کار گروهی خوب برای پیشبرد اهداف فوتبال داریم و اگر می‌خواهیم فوتبال ایران تکان بخورد نیازمند همدلی هستیم.

او گفت: جایگاه فوتبال خراسان رضوی با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌هایی که دارد، اینجا نیست. حسین بادامکی اخیرا به چرخه مربی‌گری در ایران اضافه شده و وظیفه دارم به عنوان یک مسئول کار را به امثال او بسپارم. 

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: یک رای اعضای مجمع می‌تواند باعث ایجاد تغیبرات شود. پس نظرات و رای اعضا در سرنوشت فوتبال آن استان حائز اهمیت است.

ماجدی گفت: نباید حال و روز تیم لیگ برتری خراسان رضوی اینگونه باشد. بابت حال و روز شهرخودرو افسوس می‌خورم. مشهد از امکانات و تجهیزات خوبی به خصوص در زمینه استادیوم برخوردار است. چرا نباید از ظرفیت استادیوم امام رضا (ع) برای تیم لیگ برتری این استان استفاده شود؟

او گفت: به این دلیل که در کنار هم حضور نداریم و اگر هم همکاری داریم فقط در حد حرف و زبان است. بانوان داور خراسان رضوی نیاز به رسیدگی دارند. باید خراسان رضوی به داوران خود افتخار کرده و آنان را زیر چتر حمایتی خود نگه دارد.

رای اعتماد اعضای مجمع هیات فوتبال خراسان رضوی به هیات رئیسه 

مجمع عمومی هیات فوتبال خراسان رضوی با حضور میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال، احسان اصولی، عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی، روسای هیات فوتبال شهرستان‌ها و سایر اعضای مجمع در هتل پردیسان مشهد برگزار شد.

روسای هیات‌های فوتبال شهرستانی در خصوص مسائل و مشکلات فوتبال و زیرساختی شهرستان‌های خود در این مجمع مطالبشان را بیان کردند.

همچنین صورت‌های مالی هیات فوتبال خراسان رضوی نیز به تایید اعضای مجمع رسید.

این جلسه که با حضور ۴۳ عضو از ۴۷ عضو مجمع هیات فوتبال خراسان رضوی برگزار شده بود، ابوالفضل کریمیان با کسب ۴۲ رای به عنوان نایب رئیس اول انتخاب شد، فاطمه شریف با کسب ۴۰ رای به عنوان نایب رئیس بانوان و ابوالفضل شاهچراغی با کسب ۲۸ رای به عنوان نماینده هیات فوتبال شهرستانها و محمد جهانی فر با کسب ۳۲ رای به عنوان نماینده باشگاه انتخاب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.