طرح اقدام ملی مسکن در شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری با پیشرفت ۱۰ درصدی همراه است.

آقای رفیعی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح اقدام ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و در بخشی از شهر شهرکرد به طور میانگین از ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار شده است.

بنیاد مسکن مسئولیت احداث مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت را برعهده دارد، اما احداث یک هزار و ۲۲۴ واحد از واحد‌های مسکن ملی در شهرکرد با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت را هم عهده دار شده است.

در احداث واحد‌های مختص شهرکرد تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی حاصل شده است.

در ۸ شهر بروجن ۲۸۷ واحد احداث می‌شود که تاکنون ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، در شهر اردل ۲۴ واحد احداث می‌شود که تاکنون ۴۵ درصد آن اجرا شده، در شهر لردگان ۹ واحد احداث می‌شود که تاکنون از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار شده است و در شهر فرخشهر نیز ۱۶۰ واحد احداث می‌شود که در مرحله خاکبرداری قرار دارد.


بیشتر بخوانید


واحد‌های مسکن ملی در قالب این طرح از سوی گروه‌های سه نفره احداث می‌شود که بنیاد مسکن زمین موردنظر را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

در قالب تیم‌های گروه‌های ساخت نیز ۵۱۷ واحد در شهر‌های هفشجان، بن، سامان، سورشجان، فارسان، جونقان، لردگان و فرادنبه احداث می‌شود که به طور میانگین از هفت درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

آورده اولیه متقاضیان ۴۰ میلیون تومان است و تسهیلات پرداختی در شهرکرد ۳۵۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۳:۵۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
دوباره پیام اومده ۱۰۰تا دیگه بدید ولمون کنید بابا پدرمونو در اوردید هر شش ماه از کجا ۱۰۰ ملیون جور کنیم تا الان ۱۹۰تا ریختیم بحسابتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
چرا یک کار نمیکنید که ب درد یکی بخوره اخه اولن به کسی چه ربطی داره که متاهل باشی یا مجرد پولتا بگیر ساختتو بکن و برو چرا هی مرحله به مرحله پول میگیرین همون جور که اغلب مردم را بیکار کردین ازشون پول دریافت کنین اخه ی جوون ۴۰ ملیون از کجا بیاره معلومه که ی مشت افرادی پشت پرده هستن که نفس.... شون از جای گرم بلند میشه میخای کار خیر کنی شرط و شروط را کنار بزار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
چه خوب بود به ازای هر اورده متقاضی همان مقدار هم دولت وام در اختیار سازندگان قرار می داد نه اینکه هر چه دارد و ندارد متقاضی بیاورد اخر سر هم هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام لطفا مبلغ اولیه را اعلام کنید.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۹:۲۰ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
ما که ۴۰تومن اول دادیم بعدش ۵۰تومن دادیم دوباره پیام اومده ۱۰۰تا بدید...اخه حاجی از کجا...مگه کارخونه پولسازی داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
سلام دوست عزیز مسکن ملی شهرکرد منظریه در زمین های 40 ساخته میشه در حال حاضر در حال ساختو ساز هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
سلام غیر از ۴۰ ملیون چقدر دیگه باید پرداخت کنیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
عیسی
۱۸:۳۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
سلام میشه توضیح بیشتر بدید کجا ها مسکن ملی شهرکرد ساخته میشه ممنون
آخرین اخبار