طرح اقدام ملی مسکن از مهمترین وعده‌های دولت و از ضرورت‌های کشور است که انتظار می‌رود با اجرای مناسب آن مشکل بسیاری از افراد در تامین مسکن برطرف شود.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، گفت: دشمنان نظام و انقلاب سعی دارند با نفوذ در مذاکرات وین شیطنت کنند که این موضوع نشان دهنده ترس آن‌ها از قدرت ایران است.

ایران همچنان با تکیه بر شعار نه غربی و نه شرقی جمهوری اسلامی به راه خود ادامه می‌دهد و عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته است.


بیشتر بخوانید


انقلاب راه خود را پیش گرفته است و با شتاب به جلو می‌رود، اما دشمن در برابر کشور رو به ضعف است و دوران یکه‌تازی آمریکا به پایان رسیده است.

دولت سیزدهم با عزم و اراده وارد میدان شده است و طرح‌های خوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی تدوین کرده که از نمونه آن می‌توان به طرح مجوز کسب و کار اشاره کرد.

طرح اقدام ملی مسکن نیز مهمترین وعده‌های دولت و از ضرورت‌های کشور است که انتظار می‌رود با اجرای مناسب آن مشکل بسیاری از افراد در تامین مسکن برطرف شود.

مقابله با فساد از شعار‌های دولت سیزدهم است و به شکل عملی در این مسیر قرار گرفته و با توجه به همراهی مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه با دولت انقلابی فرصت مناسبی برای مقابله با فساد در کشور فراهم شده است.

رهبر معظم انقلاب همواره بر تحقق عدالت در کشور تاکید دارند از همین رو باید تلاش کرد تا این مطالبه به نحو مطلوبی محقق شود و رشد متوازن در کشور ایجاد شود.

اداره جامعه باید بر اساس عدل باشد و همگان باید به عدل التزام عملی و فکری داشته باشند حتی اگر به ضرر آن‌ها باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار