سخنگوی پنتاگون با این ادعا که هیچ‌کس خواهان تشدید تنش نیست گفت آمریکا از چین می‌خواهد که نقش قدرت‌های بزرگ مسئول را ایفا و تحریم‌ها را اعمال کند.

جان کربی، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد: «نیرو‌های روسیه در ۲۴ ساعت گذشته به سمت کی‌یف پیشروی کرده‌اند.»

به گزارش شبکه خبری فاکس‌نیوز، جان کربی مدعی شد: «هیچ‌کس خواهان تشدید تنش نیست و پوتین هم‌اکنون می‌تواند جنگ را متوقف کند اگر راه دیپلماسی را انتخاب کند. پوتین حملات خود را تشدید کرد، زیرا بعد از ۱۶ روز جنگ به پیشرفتی که می‌خواست نرسید و ناامید شد.»

سخنگوی پنتاگون گفت: «ما از چین می‌خواهیم که نقش قدرت‌های بزرگ مسئول را ایفا کند و تحریم‌ها را اعمال کند.»

وی همچنین مدعی شد: «نیرو‌های روسی چند حمله هوایی به دو فرودگاه در غرب اوکراین انجام دادند که غیرعادی است.»

تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه روسیه

وزارت خزانه‌داری آمریکا نیز پیش از این اعلام کرد تحریم‌های واشنگتن، شخصیت‌های روسیه با نفوذ مالی و دیگر افراد با نفوذ در کرملین، سیاستمداران و مقامات امنیتی را هدف قرار می‌دهند.

خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد: «تحریم‌ها شامل ۳ عضو خانواده دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین می‌شوند. تحریم‌های روسیه همچنین شامل ۱۲ نماینده دومای دولتی روسیه نیز می‌شوند.»

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد: «دستورالعمل‌هایی را برای مقابله با تلاش‌های احتمالی روسیه برای استفاده از ارز مجازی برای دور زدن تحریم‌ها صادر کرده‌ایم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
منظورش اینه که آمریکا نقش یه قدرت مسئول رو داره بازی میکنه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۱۴ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
آمریکا و عوامل جنایتکار تولیدگر ویروسهای کروناهای مختلف باید جوابگوی جامعه بهداشت و سلامت جهانی باشند که با جنایتهاشون دستشون به خون تمامی کشته شدگان کرونایی در سر تا سر جهان آلوده است و جمع بسیاری از مردم جهان رو روزانه عزادار و داغدار عزیزانشون کردند باید به آمریکای کثیف جنایتکار خبیث حمله گسترده کرد و این رژیم حکومت فراعنه خبیث مافیایشون را با شدت و حدت هر چه تمامتر نابود کرد و از صفحه روزگار این نژادپرستان کثیف برده داران را محوشون کرد که جهان را آلوده کرده اند و هر از چند یکبار هم ویروس جهش یافته هوشمند دیگری را وارد جهان می کنند و تعداد بسیاری دیگر از مردم جهان را داغدار کردند مداوم می کشند مردم جهان رو با ویروسهای مختلف کرونایشان باید جامعه جهانی دولت حکومت منحوس آمریکا و همپیمانانش رو نیست نابودشان کند ننگ مرگ بر آمریکای جنایتکار فاسد فاسق چپاولگر غارتگر شکنجه گر آدمکشهای تروریست جهانی باد درود به شرف هر کسی و هر کشوری که داره با ناتوی خبیث و آمریکای کثیف و همپیمانان نجس ملعونشون مقتدرانه و قدرتمندانه می جنگند توف اوف بر آمریکا و همپیمانان خبیث ملعونینش همگیشون رو باید در یک جنگ سخت جانانه جهانی نابودشان کنید که جلوی نابودی بشریت و نسلکشی بشریت برای همیشه طول تاریخ بشریت گرفته شود مرگ بر آمریکای خبیث و همپیمانانش آمریکا و همپیمانان ملعونش باید توان بسیار بسیار بسیار سخت سنگینی به جهانیان پرداخت کنند و باید هزینهای سختی را متحمل شوند و باید حاکمیتهایشان نابود و محو شوند در جهان برای همیشه به زباله دان تاریخ بشری انداخته شوند تا جهان آرام و ایمن و امن گردد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
عمار جون توهم حوصله داری با اینجور نوشتن نظرهای تکراری همین نظر را درباره نشست شورای امنیت درباره تسلیحات بیولوژی آمریکا در اوکراین نوشته بودی درستش فتوکپی کرد ه ای ساعت ۷:۱۲ فهمیدی !!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
عمار جون تو هم حوصله داری با اینجور نظر نوشتن؟همون نظر را در مورد نشست شورای امنیت درباره تسلیحات بیولوژی آمریکا در اوکراین نوشته بودی درستش فتوکپی کردی ساعت ۷:۱۲ فهمیدی.
آخرین اخبار