رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: دستگاه قضایی عزم جدی برای برخورد با متخلفان دارد.

آقای محمدرضا یزدی رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: حفاظت از اراضی ملی مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

به گفته او، رئیس کارگروه فراقوه‌ای مبارزه با زمین خواری وزیر جهاد کشاورزی است و دبیرخانه این کارگروه هم در وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.

یزدی گفت: عزم جدی برای تشکیل این کارگروه، زمان بندی و اولویت بندی مباحث و دقت نظر برای برخورد با متخلفان وجود دارد.

کارگروه فراقوه ای مبارزه زمین خواری شامل جنگل خواری، کوه خواری و حفاظت از اراضی ملی است.

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: گلوگاه‌ها را باید شناسایی کنیم و اقدامات پیشگیرانه را مدنظر قرار دهیم.

مبارزات با زمین خواری مشمول گذر زمان نخواهد شد و سیستم قضایی کشور برای مبارزه با زمین خواری آمادگی کامل دارد تا برای مصوبات کارگروه اقدام کند.

با توجه به تاکید رئیس جمهور بر مبارزه با فساد، از ابتدای دولت سیزدهم حدود ۱۶ موضوع کلان در خصوص مفاسد، اولویت بندی شد که ماه گذشته بنابر مهلت ۲۰ روزه رئیس جمهور آزادسازی سواحل در حریم ۶۰ متر دریا برای مبارزه با زمین خواری اجرا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
اگر طبق همین روش آزادسازی سواحل نسبت به آزادسازی زمین های کشاورزی و‌جنگلی و مرتعی و باغی و....اقدام عاجل و عمومی در سراسر کشور شود و این تصرفات غیرقانونی آزاد شوند و با غصب کنندگان برخورد جدی شود چه مجوز بظاهر قانونی داشته باشند و چه نداشته باشند و نیز برخورد جدی با کسانی که در سیستم اداری به آنها با پارتی بازی مجوز داده اند وبعد هم مجوزهای آب و برق و گاز و کد پستی و حتی سند رسمی داده اند برخورد پشیمان کننده گردد،امید هست که در آینده این موارد تکرار نشود
آخرین اخبار