تعزیرات قزوین با گران‌فروشی و احتکار کالا با قاطعیت برخورد می‌کند.

هوشنگ محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با تخلفاتی نظیر گران‌فروشی و احتکار کالا به ویژه اقلام اساسی و مایحتاج عمومی در نوروز با قاطعیت هرچه بیشتر از گذشته و به شکل فوریت برخورد می‌شود.

 بازرسان تعزیرات به همراه بازرسان دستگاه‌های نظارتی از جمله جهاد کشاورزی و صنعت معدن و تجارت در طرح تشدید نظارت‌ها همه روزه‌ها حتی ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب حضور مستمر در سطح بازار و مراکز عرضه به ویژه مراکز عرضه کالا‌های اساسی دارند.

از ظرفیت نیرو‌های بسیج در کنار بازرسان دستگاه‌هایی مثل جهاد کشاورزی و صنعت معدن و تجارت برای نطارت و کنترل بازار در حال استفاده هستیم.

فراوانی خوب و قابل اتکایی از حیث وجود کالای اساسی در استان قزوین وجود دارد و برای ایام باقی مانده سال و نوروز ۱۴۰۱ هیچ نگرانی بابت تامین کالا‌های مورد نیاز مردم وجود ندارد.

به مسوولان فروشگاه‌های زنجیره‌ای تاکید شده است هیچ کالای اساسی از جمله برنج، روغن و شکر را در انبار‌های خود نگهداری نکنند و همه این اقلام را در فروشگاه در معرض دید مشتریان قرار دهند و پیش از اتمام موجودی، کالا‌ها را در قفسه‌ها پر کنند.

 از ابتدای اجرای طرح تحول تعزیرات و تشدید نظارت‌ها در مهر ماه امسال اداره کل تعزیرات قزوین به هزار و ۱۵۰ پرونده تخلف صنفی رسیدگی کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار