مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: راهیان نور مجازی دانش آموزی در خراسان جنوبی از امروز آغاز شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در آیین افتتاحیه اردو‌های مجازی راهیان نور که درکانون شهید مطهری بیرجند برگزار شد گفت: تاکنون بیش از ۳۵ هزار دانش آموز دختر و پسر متوسطه اول و دوم استان، در آیین افتتاحیه ارو‌های راهیان نور که به صورت مجازی برگزار می‌شود شرکت کرده اند.

او گفت: این اردو‌ها به مدت ۲ روز به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود.

واقعی گفت: بیش از ۲۰ هزار دانش آموز دختر و پسر در سامانه اردو‌های راهیان نور، تا صبح امروز ثبت نام کرده اند و در مدت برگزاری اردو‌ها مجازی راهیان نور، اجرای ۵ برنامه استانی برای دانش آموزان دختر و پسر شرکت کننده پیش بینی شده که به صورت روایت گری، خاطره گویی، سرود، نمایش رادیویی و تلوزیونی و نماهنگ پیش بینی شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، برقراری ارتباط زنده با یادمان‌های دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های اردو‌های مجازی راهیان نور امسال دانش بهارستان علم و ادب عنوان کرد.

رئیس ستاد شاهد آموزش و پرورش خراسان جنوبی، گفت: اگر چه به دلیل شیوع ویروس کرونا، دانش آموزان در دو سال گذشته نتوانستند در یادمان‌ها حضور یابند، اما در فضای مجازی دانش آموزان، اولیا و معلمان استان از فیض راهیان نور به صورت آنلاین و آفلاین بهره‌مند شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.