استاندار اردبیل گفت: رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری موجب افزایش خیر و برکت کاری است و باید در این راستا بیشتر تلاش کرده و از مشکلات آنان بکاهیم.

سید حامد عاملی گفت: موضوع اشتغال فرزندان شهدا در این راستا مهم است و باید در بخش‌های خصوصی و فرصت‌های دیگر بکار گرفته شوند.

استاندار اردبیل در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ما هرچه داریم از برکت و مجاهدت شهدا و جانبازان و رزمندگان است و اگر از شهدا و جانبازان و ایثارگران غفلت کنیم در مسیری که انتخاب کرده ایم، دچار تنزل می‌شویم.

عاملی با بیان اینکه این گفتمان است که تلاش جهادی را معنی و عملی می‌کند گفت: همه مسئولان باید به نوبه خود از خانواده‌های شهدا و جانبازان دیدار و به مسائل آنان رسیدگی کنند.

او می‌گوید: ما خانواده‌هایی داریم که در نقاط دور افتاده هستند و کمتر به آن‌ها رسیدگی می‌شود و ضروری است مشکلاتشان مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز گفت: با ایجاد تعاونی و سرمایه گذاری می‌توان از ظرفیت‌های جامعه شاهد و ایثارگر و حل مشکل بیکاری آنان، بویژه در مناطق محروم استفاده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری گفت: در دیداری که با جامعه شاهد شهرستان نمین انجام شد، پتانسیل‌های خوبی جهت اشتغالزایی خانواده‌های شاهد و ایثارگر در منطقه اقتصادی نمین شناسایی شده که فرزندان شاهد می‌توانند با تشکیل تعاونی از فرصت‌های اشتغال آنجا بهره‌مند شوند.

او می‌گوید: نباید سرمایه گذاری را به راحتی دست داد می‌توان با ایجاد فناوری و زیرساخت‌های لازم، منطقه را توسعه داد و اشتغالزایی کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خواستار حمایت استانداری در استفاده از ظرفیت‌های منطقه اقتصادی نمین شد و بیان کرد: شرکت بازرگانی شاهد نیز باید تلاش کند از نیرو‌های شاهد و ایثارگر برای بکارگیری در این نوع مناطق استفاده کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.