مدیرعامل شرکت بازرگانی و خدمات پس از فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: سهم تراکتورسازی ایران از تامین نیاز کشاورزان به قطعات ماشین آلات کشاورزی ۷ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته و از رقم ۱۱ به ۱۸ درصد رسیده است.

آقای رامین خلعت بری گفت : این افزایش درصدی سهم بازار، زمینه را برای رشد فروش قطعات تراکتورسازی فراهم آورده بطوری که رقم یک هزار و ۳۶۰ میلیارد ریالی فروش قطعات سال گذشته به ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریالی افزایش یافته است. 

آمار و ارقام فروش سال ۱۳۹۹ و امسال حکایت از رشد بیش از ۷۶ درصدی نیز از جهت رقم فروش دارد .

تا این لحظه بیش از ۹۳ برنامه پیش بینی شده برای بخش فروش قطعات تراکتور محقق شده است.

 باتوجه به سیاست‌های مدیریتی گروه صنعتی تراکتورسازی، از نیمه دوم امسال شرکت بازرگانی گام‌هایی را برای حضور در بازار‌های جهانی برداشته بطوری که با صادرات حدود ۸ میلیارد ریالی قطعات به کشور‌های تاجیکستان، عراق و سودان، ارزیابی‌هایی برای توسعه این بازار در سال‌هایی آتی را داشته است.

فعالیت خدمات پس از فروش تراکتورسازی ایران توسط ۱۸۸ نمایندگی این مجموعه پشتیبانی می‌شود که بزرگترین و تنها شبکه خدمات پس از فروش کشور در بحث ماشین آلات کشاورزی می‌باشد.

 علاوه بر گارانتی ۲ ساله، ۳ مورد سرویس نیز به صورت رایگان به تمامی تراکتور‌های تولیدی در گروه داده می‌شود که طی امسال حدود ۳۶ هزار مورد سرویس رایگان برای تراکتور‌های ارائه شده به کشاورزان داده شده که این رقم نیز در مقایسه با سال گذشته رشد نزدیک به ۱۹ درصدی داشته است.

 تعداد تراکتور‌هایی را که امسال مشمول گارانتی می‌شدند ۴۲ هزار و ۹۰۰ دستگاه  است.

 تراکتور شامل محصولاتی می‌باشد که طی امسال و سال گذشته و با در نظر گرفتن گارانتی ۲ ساله به کشاورزان ارائه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار