فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: بیش از ۵۰۰ نفر از زائرین خواهر و برادر این شهرستان با مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس جنوب اعزام می‌شوند.

سرهنگ غلامرضا توکل گفت: پس از دوسال وقفه در اجرای سفر‌های راهیان نور، با همت حوزه‌های مقاومت بسیج محلات و دانشجویی زائرین اعزامی از شهرستان کازرون در ۴ مرحله با ۱۱ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شده و خواهند شد.

به گفته او، با توجه به شرایط کرونا، این اعزام‌ها با رعایت کامل اصول بهداشتی انجام می‌شود و زائران باید سه دوز واکسن را زده باشند.

این مقام نظامی گفت: اردو‌ها به مدت ۳ و۴ روزه و برنامه بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب کشور خواهد بود.

او گفت: جلسه هماهنگی برای اعزام زائرین به مناطق عملیاتی با حضور فرماندار ویژه شهرستان و مسئولین در فرمانداری شهرستان برگزار و با همکاری و عنایت مسئولان شهرستان هزینه اعزام برای اغلب افراد رایگان شد و در برخی موارد هم ۵۰ هزار تومان بوده است.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، بهترین فرصت برای محقق شدن بیانیه گام دوم انقلاب برای نسل جوان است که کاملاً تکالیف و اهداف مدنظر انقلاب بوده و همچنین بازگو نمودن جهاد تبیین که می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت ها، ضمن بیان رشادت‌های شهدا و ایثارگران، جوانان و نسل‌های جدید را نسبت به جنگ امروز فرهنگی دشمنان هوشیار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار