کمبود امکانات مشکل اصلی ورزش جانبازان و معلولان آذربایجان‌غربی است

دبیر هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان آذربایجان‌غربی گفت: کمی امکانات و نبود اسپانسر مشکل اصلی این ورزش در استان است با این حال ورزشکاران جانباز و معلول موفقیت‌های قابل توجهی کسب کرده اند.

محمد عباسی گفت: توانمندسازی، مهم‌ترین هدف ورزش معلولان است و قهرمانی در هدف بعدی قرار گرفته و این ورزشکاران از مسوولان ایجاد بستر‌های لازم را طلب می‌کنند.

او می گوید: یکی از اصلی‌ترین مشکل و دغدغه‌های ورزش جانبازان و معلولین، بودجه اندک، کمبود‌های مالی و بی‌توجهی به این قشر از ورزشکاران است.

به گفته دبیر هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان آذربایجان غربی ، با وجود کمبود‌های زیاد این قشر، شاهد دعوت تعداد زیادی از ورزشکاران جانباز و معلول استان به اردو‌های تیم‌های ملی و همچنین کسب مقام‌های مختلف کشوری و بین‌المللی بوده ایم.

عباسی می گوید: برای فعال‌تر شدن بیش از پیش ورزش جانبازان و معلولان نیازمند نگاه جدی مسوولان نهاد‌های مختلف بخصوص ورزش و جوانان، بهزیستی و شهرداری هستیم تا معلولان نیز نظیر سایر افراد جامعه از امکانات ورزشی و یک زندگی با نشاط بهره‌مند شوند.

او گفت: بودجه ساخت و تجهیز سالن شهید باکری ارومیه توسط سازمان بهزیستی به نام جانبازان و معلولان دریافت شده با این حال به دلایل نامشخصی اجازه استفاده از این مکان ورزشی به این قشر از ورزشکاران داده نمی‌شود.

عباسی می گوید: یک زمین به هیات اختصاص یافته تا سالن ورزشی مختص این ورزشکاران ساخته شود، ولی به دلیل عدم تخصیص بودجه، پیمانکار و سازنده این سالن بعد از صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و پی‌ریزی، عملیات احداث این سالن را متوقف کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.