معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش ملایر از خدمات دهی ۸۰ کلاس در ملایر به مسافران نوروزی خبر داد.

محمد رضا بشری گفت:  آموزش و پرورش ملایر آمادگی لازم را برای همکاری با ستاد اجرائی خدمات سفر داراست.

او گفت: در همین رابطه ستاد اجرائی خدمات سفر با محوریت اسکان مسافران نوروزی تشکیل جلسه داد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: تمهیدات لازم در خصوص ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی به ویژه فرهنگیان اندیشیده شده و مقدمات لازم فراهم است.

بشری گفت: در پی مجوز پذیرش مسافرین مطابق دستور العمل‌های بهداشتی از سوی ستاد ملی کرونا، ۸۰ کلاس به علاوه مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شهرستان آماده پذیرایی از مسافرین شده و این در صورتی است که نظر ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا در خصوص پذیرش مسافرین با توجه شرایط بیماری تغییر نکند.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: نگاه ما به ستاد اسکان نوروزی نگاه خدماتی و رفاهی است و به هیچ عنوان نگاه درآمدی به مساله نداریم، زیرا اعتقاد داریم اگر اولیا خواه فرهنگی یا غیر فرهنگی به خوبی تکریم شوند، این مساله را در بهبود روند تعلیم و تربیت اثرگذار است.

او گفت: تعداد اتاق‌های vip ۲۰ اتاق شامل امکاناتی، چون حمام، یخچال، تخت و کمد اختصاصی است.

بشری گفت:  از این تعداد ۴۰ اتاق ویژه بوده و ۲۰ مدرسه هم با درجه " الف" به مسافران خدمات دهی می‌کنند، باشگاه معلمان نیز آماده ارائه سرویس به فرهنگیان است.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: شماره تلفن ۰۸۱۳۳۳۴۷۷۶۶ آماده پاسخگویی به متقاضیان است و پایگاه مرکزی ستاد اسکان نوروزی در مدرسه شهید رجبی، جنب اداره آموزش و پرورش ملایر واقع شده و همکاران در تلاش هستند تا نهایت همکاری را با ستاد اسکان شهرستان داشته باشند.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار