مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد گفت: علاقه مردم شهیدپرور نجف آباد به شهدا ستودنی است و لحظه تحویل سال مردم ترجیح می دهند در کنار شهدا باشند.

علیرضا خاکسار گفت: شهرداری نجف‌آباد ویژه برنامه‌های مختلفی برای تمام روز‌های نوروز در نظر گرفته است و به تمام سلیقه‌ها توجه شده است.

حضور لحظه تحویل سال در کنار مزار شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم از برنامه‌هایی است که شهرداری نجف آباد برای مردم این شهر تدارک دیده است.

به گفته او جشن لحظه تحویل سال به همراه ویژه برنامه‌هایی همچون قرائت دعای تحویل سال جشن فرارسیدن بهارجان‌ها با حضور هنرمندان مطرح استان در کنار مزار شهدا از برنامه‌های امسال است.

مزار شهید مدافع حرم شهید محسن حججی، یادمان شهدای امیرآباد، یادمان شهدای یزدانشهر و یادمان شهدای ویلاشهر نیز میزبان همشهریان برای جشن بهار و لحظه تحویل سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

خاکسار می‌گوید همشهریان عزیز می‌توانند از ساعت ۱۷ امروز، در محل یادمان شهدا و سایر اماکن حضور پیدا کرده و از ویژه برنامه‌هایی که سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد در نظر گرفته است، استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد گفت: تیم‌های امدادی پلس راهور، تامین آب، گاز، برق و اطلاع رسانی وضعیت جوی استان برای وزش باد در حالت آماده باش هستند.

منبع:ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.