احمد وحیدی همچنین گفت : باید تلاش کنیم حوادث جاده‌ای را کاهش دهیم و از تلفات جاده‌ای و فوت در جاده‌ها جلوگیری کنیم.

وزیر کشور در بازدید از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت : حضور رئیس جمهوری و تشکیل شورای عالی ترافیک در مرکز راهور نیروی انتظامی و اورژانس کشور نشان از اهمیتی است که برای جلوگیری از حوادث جاده‌ای قائل هستند. جلسه‌ای که با حضور همه استانداران و فرمانده راهور داشتیم برای این موضوع بود و دستورالعمل‌های لازم گفته شده است.

دیروز نیز رئیس‌جمهور در بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس گفت: ممکن است لازم باشد برای تخلفی تذکر داده شود، اما کسانی هستند که جسورانه امنیت جاده‌ها را به هم می‌زنند که در این مورد نباید اغماضی صورت گیرد.

گفتنی است آخرین جلسه شورای عالی حمل و نقل و ایمنی ترافیک ۲۳ اسفند پس از وقفه‌ای ۸ ساله و با رویکرد ایمنی سفرهای نوروزی برگزار شد.

 وحیدی همچنین گفت « ما هیچ وضعیت کاملا مطمئنی را نمی‌توانیم درباره این بیماری فرض کنیم و باید اینگونه باشد که اگر کسی تخلف کرد، با تخلف او برخورد قاطعانه شود؛ چه در زمینه مسافرت‌ها و حوادث جاده‌ای و چه در زمینه کرونا، اماکن اقامتی، تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها و... باید مراقبت و رعایت شود. »

طبق اعلام وزارت بهداشت،  هزار و ۸۱۶ نفر مبتلای جدید به کرونا شناسایی شد که با احتساب این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به هفت میلیون و ۱۴۱ هزار و ۳۳ نفر رسیده است.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون ۱۳۹ هزار و ۶۱۰ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

بنابر اعلام وزارت کشور، امسال نسبت به پارسال بیش از ۳۰ درصد افزایش سفر داشته‌ایم و در برخی از استان‌ها ویژه در استان‌های جنوبی تا ۹۰ درصد افزایش سفر را شاهد هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
دستی که وزارت بهداشت به بهانه واکسن درون جیب مردم کرده را بیرون بیاورید.
آخرین اخبار