محمدحسین بهشتی معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: برنامه ریزی و ظرفیت ها برای ۲۰ هزار شرکت دانش بنیان وجود دارد، اما تحقق این امر نیاز به یک کار جدی و جهادی دارد و باید همه بخشهای مرتبط در این امر مشارکت کنند.
معاون تجاری سازی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری ادامه داد:مردم ما هنوز به محصول داخل اعتماد آنچنانی ندارند. شرکتها تلاش کنند محصولی با کیفیت و یکنواختی تولید را رعایت کنند.اگر شرکت دانش بنیانی بخش تحقیق و توسعه آن فعال نباشد و نتواند محصول خود را بهبود دهد، از لیست دانش بنیان خارج میشود.
او میگوید: موضوع اصلی بازار و بازاریابی محصولات است. از طرفی وجود نیروی انسانی است که میتواند این محصولات را توسعه و در بازار قرار دهد؛ بنابراین مراکز رشد و نوآوری دانشگاهها و پارکهای علم و فناوری باید در این موضوع ورود جدی داشته باشند تا بتوانیم به این کار سرعت بدهیم.