پذیرایی از زائران کربلا یک افتخار بزرگ برای کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت : میزبانی و پذیرایی از زائران از گذشته‌های دور تاکنون یک افتخار بزرگ برای این استان و غرب کشور بوده و از این ظرفیت باید برای تقویت اقتصادی استان استفاد شود.

بهمن امیری مقدم گفت : فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در پارسال و امسال و حول محور اقتصادی است و اگر جدی‌تر به فرمایشات ایشان توجه می‌شد اکنون شرایط اقتصادی خیلی بهتر بود.

به گفته استاندار کرمانشاه در حوزه اقتصادی کار‌هایی انجام شده، ولی مطلوب رهبر معظم انقلاب اسلامی نیست کشوری که از نظر امنیتی، دفاعی و اقتصادی قوی باشد یک ابرقدرت است.

استان ما قدمگاه زائران و این توفیقی برای ما است و در حوزه حمل و نقل، گردشگری و صنایع دستی تردد زوار، برای استان نیز می‌تواند سودمند باشد و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

هرقدر به مرز جلوه بدیم به شخصیت استان کمک کرده ایم و باید فضای شهر قصرشیرین را از این نظر برای اربعین مهیا کنیم.

شرایط قصرشیرین و مرز خسروی از نظر سیمای شهری، شرایط بهداشتی مرز جهن ایام اربعین مطلوب سازی می شود.

رزمایش برای دست اندرکاران مرز در طول سال به منظور آمادگی ادارات و نهاد‌ها و بررسی نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف برگزار می شود و ساماندهی مراکز اقامتی و مسافرخانه‌ها و هتل‌ها خواستاریم.

تقویت پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های لازم برای خدمات دهی به زایران و فراهم نمودن شرایط برای جدا سازی مسیر صادرات و تردد زایران و انجام همزمان این دو مهم نیز باید به شکل مناسب انجام شود و دعوت از موکب داران و استفاده از ظرفیت بوم گردی و گردشگری برای قصرشیرین و استان و معرفی محصولات کشاورزی و صنایع دستی استان و شهرستان قصرشیرین باید مورد توجه باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.