استاندار چهارمحال و بختیاری؛

تلاش برای حفظ سیره شهدا باید مورد توجه مسئولان باشد

حیدری گفت: تلاش برای حفظ ارزش‌ها و سیره شهیدان مورد توجه تمامی مسئولان، مردم و گروه‌های مختلف باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در نخستین پنجشنبه سال ۱۴۰۱ و سفر به شهر نافچ، با خانواده سردار شهید ایرج آقابزرگی دیدار و گفتگو کرد.

آقای حیدری در این دیدار، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید به عنوان برترین فرهنگ در جامعه اسلامی جاری باشد تا دشمنان اسلام در تحقق اهداف شوم خود ناکام شوند.


بیشتر بخوانید


تکریم و بزرگداشت خانواده‌های شهدا وظیفه‌ای همگانی و عزت، اقتدار و امنیت کنونی جامعه مرهون خون شهدا و رشادت‌های جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است.

رسیدگی به امور خانواده شهدا همراه با معرفت دارای اجر و پاداش الهی در پیشگاه خداوند است چراکه شهدا با تقدیم جان و نثار خون خود، پایداری و ماندگاری نظام، اسلام و انقلاب را تضمین کردند.

افتخار‌های ایران اسلامی در بخش‌های مختلف و عظمت جمهوری اسلامی مرهون خون مقدس شهیدان است بنابراین تلاش برای حفظ ارزش‌ها و سیره شهیدان باید مورد توجه تمامی مسئولان، مردم و گروه‌های مختلف باشد.

سردار شهید ایرج آقابزرگی نافچی از همرزمان استاندار چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس بود که ۱۶ دی‌ماه ۱۳۴۱ در نافچ از توابع شهرستان شهرکرد متولد و ۲۱ دی‌ماه ۱۳۶۵ با سِمَت مسئول آموزش نظامی تیپ مستقل ۴۴ حضرت قمربنی‌هاشم (ع) عملیات کربلای ۵ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر شهید و پیکرش در زادگاهش نافچ، به‌خاک سپرده شد.

چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس بیش از دو هزار و ۴۴۰ شهید تقدیم میهن اسلامی ایران کرده است.

شهر نافچ در فاصله پنج کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.