سردار پاکپور: مرز‌های غربی کشور امنیت مطلوبی دارد

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: هر تهدیدی که امنیت مرز‌های ما را به مخاطره بیاندازد بی تردید در شعاع واکنش قاطع ما قرار دارد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در نخستین مرحله از بازدید‌های سال ۱۴۰۱ در مناطق عملیاتی تحت کنترل قرارگاه نجف اشرف حضور یافت و ضمن تجدید دیدار با پاسداران حافظ امنیت در این مناطق و تبریک سال نو، از مجاهدت شبانه روزی آنان برای تأمین آسایش، آرامش و امنیت مردم تقدیر کرد.

سردار محمد پاکپور با اشاره به بیداری و آمادگی حافظان امنیت ایران اسلامی برای مقابله با هرگونه تهدید دشمنان، گفت: امنیت مطلوبی در مرز‌های غربی کشور استقرار دارد و حافظان امنیت ملت ایران برای تحکیم و تداوم این امنیت از بذل جان و هر ایثار و گذشتی دریغ ندارند.

به گفته او، «هر تهدیدی که امنیت مرز‌های ما را به مخاطره بیاندازد بی تردید در شعاع واکنش قاطع ما قرار دارد. حضور و صیانت از مرز‌ها در این مناطق که آکنده از عطر شهدای گلگون کفن دفاع مقدس است، یک توفیق و افتخار ویژه است.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۲۰ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
درود و خداقوت بر شما سردارن دلاور مردان مرد کهنه سربازان مدافعان نظم امنیت دین ناموس وطن ولایت مدار باد . البته نه تنها مرزهای غربی باید همه مرزها ایران اسلامی عزیزمان از هر لحاظ امنیت مطلوبی داشته باشند . والسلام و صلوات التماس دعا .
Canada
ناشناس
۰۹:۱۴ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
رعد و برق نیاد فقط
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۹:۰۰ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
انشاالله همیشه با اقتدار ودرشتی وپر قدرت در مقابل دشمن باشید که جرات فکر کردن نگاه چپ به مرزهای کشور عزیزمون رو نداشته باشن مواظب جان خودتون وعزیزان مرزبان باشید این مهمترینه در کنار حفاظت مرزها کلیه تجهیزات پیشرفته رو در مرزها مسقر کنید ممنو از وجودتون خدا حغظتون کنه دشمنانتون رو خداوند نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
جناب سردار امنیت فقط امنیت فیزیکی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
یه گزارش از مرز شرقی بگیرید تهران پر از افغانی شده تو این چند روزه سمت تهرانپارس نزدیک به چند صد نفر باهم تو پارک های جنگلی تجمع میکنن اگه به زن و بچه حمله کنن کی جواب میده به ناموس مردم یه جوری نگاه میکنن که اگه فرصت گیر بیارن زن و بچه مردم رو میدزن.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۰:۰۳ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
سردار جان من آموزش دیده قرار گاه نجف اشرف نجف آباد دارای گواهینامه تیر بار و از پی جی و تانک....هر لحظه آماده هستم از کشور دفاع کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
خیلی مطلوب
آخرین اخبار