تکمیل ظرفیت اکثر واحد‌های اقامتی در کردستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت:ظرفیت تخت‌های اکثر واحد‌های اقامتی در شهر‌های گردشگرپذیر کردستان تکمیل شد.

 یعقوب گویلیان گفت: خوشبختانه با توجه به استقبال چشم‌گیر گردشگران برای سفر و اقامت در این استان، ظرفیت بیشتر واحد‌های اقامتی در ۳ شهر گردشگرپذیر بانه، مریوان و سروآباد در روز چهارشنبه تکمیل شده و از مراکز اقامتی شهر سنندج نیز استقبال گسترده‌ای شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با اعلام آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای اسکان تمامی گردشگران ورودی به استان، گفت: «به دلیل حجم زیاد مسافران نوروزی در این شهرستان‎ها علاوه بر مدارس، ۳ سالن ورزشی نیز برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان‌های بانه و مریوان آماده شده است.»

او می گوید: جای بسی خرسندی است که پس از دو سال رکود صنعت گردشگری، دوباره شاهد رونق این صنعت در کردستان هستیم و امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد.

گویلیان گفت: حمایت‌های ویژه وزارت‎خانه، استاندار کردستان و هم‌چنین اهتمام تمامی کمیته‌های ۱۰ گانه و اعضای ستاداجرایی خدمات سفر در کنار مهمان‎نوازی مردم، این موفقیت را در استان رقم زده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: گردشگران نوروزی از اقامت در واحد‌های غیرمجاز خودداری کنند و صرفا از مراکز دارای مجوز، خدمات اقامتی دریافت کنند.

برچسب ها: نوروز ، گردشگری ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.