سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین درباره طرح ساخت واحد‌های جدید در شهرک‌های صهیونیست نشین در قدس اشغالی هشدار داد.

”عبداللطیف القانوع“ درباره پیامد‌های تصویب طرح ساخت واحد‌های جدید در شهرک‌های صهیونیست نشین در قدس اشغالی هشدار داد.

به نوشته پایگاه خبررسانی جنبش حماس، سخنگوی این جنبش دیروز در نشستی خبری تاکید کرد، اقدام رژیم اشغالگر به تصویب ساخت ۱۲۰۰ واحد شهرکی در شهرک ”کریات یوفال“ قدس اشغالی، تجاوزی تازه علیه خاک و مقدسات ما به شمار می‌رود.

القانوع با هشدار به رژیم اشغالگر درباره پیامد‌های این اقدام تاکید کرد: مردم ما در برابر ادامه زورگویی‌ها برای شهرک سازی بیکار نخواهد نشست. به ویژه این بار که قرار است در مساحتی ۳۰ هزار مترمربعی صورت گیرد و ۵ ساختمان قدیمی که هر کدام ۸ طبقه دارند خراب شوند. کشور‌های منطقه و جهان نیز در برابر این تصمیم سکوت کرده اند.

او افزود: این تصمیم بار دیگر ماهیت رویکرد رژیم صهیونیستی را فاش می‌کند. ماهیتی که به همه قوانین و منشور‌های بین المللی بی توجه است. اتحادیه عرب و جامعه جهانی باید مسئولیت خود را درباره جرم دانستن این اقدام بر عهده بگیرند و مانع از ادامه اقدامات خرابکارانه دشمن علیه خاک و مقدسات ما شوند. افزون بر این سران تشکیلات خودگردان باید برای توقف هرگونه همکاری امنیتی با دشمن اقداماتی واقعی و جدی صورت دهند و به گفتگو‌های بیهوده امید نداشته باشند و با هدف دفاع از خاک و مقدسات و حمایت مردم در برابر اقدامات شهرک نشینان به مقاومت ملی و جامع روی آورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار