رییس دانشگاه پیام نور استان کردستان، گفت: فعالیت دانش بنیان، نیازمند فعالیت نیروی انسانی خلاق و نوآور است و این مهم نقش دانشگاه‌ها را برای تربیت این نوع نیروی انسانی تازه که نیاز جامعه ایران و حتی جهان بوده را پر رنگ‌تر کرده است.

 یعقوب احمدی گفت: همانطور که قابل پیش بینی بود، مقام معظم رهبری شعار امسال را باتوجه به شرایط سال گذشته و چالش ها و فرصت های پیش روی آن، انتخاب کرده است.

او گفت: طی چند سال اخیر حوزه اقتصاد، از مهمترین چالش های کشور بوده است و در این حوزه نیز، تولید با مولفه های اشتغالزایی، ایجاد فرصت های شغلی، درآمدزایی و ارتقاء تراز ملی در بحث صادرات و واردات در اولویت بوده و بر همین اساس تولید از اصلی ترین مفاهیم در کلام مقام معظم رهبری است.

رییس دانشگاه پیام نور استان کردستان، می گوید: در چند دهه‌ی اخیر، جهان در عصر اطلاعات و دانش قرار گرفته و این فرصت بسیار خوبی برای ایران است که در حوزه تولید، اشتغالزایی و جایگاه علمی خود در جهان ارتقاء یابد.

به گفته او دانش مهمترین عرصه کنونی جهان است و امسال به درستی به تولید دانش بنیان اشاره شده است و  نیروی انسانی خلاق و نوآور، از مهمترین نکات در فعالیت های دانش بنیانی است.

به گفته احمدی، فعالیت دانش بنیان، نیازمند فعالیت نیروی انسانی خلاق و نوآور است و این مهم نقش دانشگاه ها را برای تربیت این نوع نیروی انسانی تازه که نیاز جامعه ایران و حتی جهان بوده، پر رنگ تر کرده است.

رییس دانشگاه پیام نور استان کردستان، می گوید: امروزه انسان هایی که از ذهن خلاق برخوردار هستند، حتی در حوزه تولید ثروت در جهان، بیشترین میزان ثروت را تولید می کنند.

او گفت: وظیفه دانشگاه ها برای تربیت نیروی های خلاق و تحقق شعار امسال بسیار پر رنگ تر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.