یک مقام کاخ سفید اعلام کرد که اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا در ورشو به معنای درخواست برای تغییر نظام روسیه نیست.

یک مقام کاخ سفید با اشاره به اظهارات «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، در سفرش به لهستان، اعلام کرد که آمریکا خواهان تغییر رژیم در روسیه نیست.

طبق گزارش رویترز، این مقام کاخ سفید با بیان آنکه بایدن زمانیکه اعلام کرد «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه، نمی‌تواند در قدرت بماند، منظورش تغییر رژیم نبود، افزود: «منظور رئیس‌جمهور آمریکا این بود که نمی‌توان به پوتین اجازه اعمال قدرت بر همسایگان یا منطقه را داد، او درباره قدرت پوتین در روسیه یا تغییر رژیم صحبت نمی‌کرد.»

ساعاتی پیش جو بایدن پس از دیدار با «آندژی دودا» رئیس‌جمهور لهستان، با پناهجویان اوکراینی در ورشو دیدار کرد و سپس در سخنرانی خود گفت: «جهان باید آمادگی یک جنگ طولانی داشته باشد، پوتین نمی‌تواند در قدرت بماند.»

او در حالیکه پیشتر به پناهجویان اوکراینی گفته بود پوتین قصاب است، پوتین را هم خطاب قرار داد و گفت: «فکر حرکت به داخل قلمرو ناتو برای یک اینچ را هم نکن.»

سفر بایدن به لهستان در ۳۱ امین روز عملیات روسیه در اوکراین انجام شد و او به تحریم‌های علیه روسیه نیز اشاره کرد و مدعی شد تحریم‌های غرب علیه مسکو، روسیه را از میان قدرت‌های برتر جهای خارج خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خالدی لردگان
۱۵:۳۰ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
در جواب دوست ناشناس بگم که آمریکایی‌ها از همه پست تر و جنایتکار تر هستند . اساس جمهوری اسلامی ایران دفاع از حق و مظلوم های جهان هست . بنده با افتخار از مردم یمن دفاع میکنم از مردم سوریه دفاع میکنم ولی از ابر قدرت ها مثل آمریکایی‌ها و روس ها متنفرم چون فقط منافع شون را ترجیع میدهند به حقوق بشر و حقوق ملت ها . تنها کشوری که در جهان شاخ آمریکایی‌ها را شکسته ایران و جمهوری اسلامی می باشد . درود بر ایران و ایرانیان وطن پرست و اسلام ناب محمدی
Iran (Islamic Republic of)
یا علی
۰۷:۰۳ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
فعلا که گرانی وتورم به اروپا بیشتر فشار میاورد تاروسیه واینجور که پیداست این بایدن بیشتر از ترامپ پرت وپلا میگه یکی از یکی کودن تر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
نه حاجی شما روسیه رفتی دیدی؟تو یک هفته ارزش پولش نصف شد روسیه مثل اون حیوان نجیب تو گل گیر کرده از حرفهای دیروز رییس ستاد مشترک ارتش روسیه معلوم بود قرار بود کی یف رو تصرف کنن حالا میگه ما دنبال دونباس هستیم خخخخخخخخخخخ
Lithuania
کرامت سلیمی
۰۲:۲۰ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
اگر روسیه چند هزار سلاح هسته ای دارد چطور بایدن می تواند پوتین را تهدید به برکناری از قدرت کند.

چرا پوتین سکوت کرده است . و فقط تهدیدات بیهوده می کند.

ایا این موشوع نشان نمی دهد که نه امریکا و نه روسیه و نه هیچ کشور دیگری چیزی به عنوان سلاح هسته ای در احتیار ندارند و در این مورد خالی بندی می کنند و تا به حال فقط برای ترساندن ملتها ان را مطرح می کرده اند.


قاعدتا باید پوتین جواب کوبنده ای به بایدن بدهد.

اما چوتین فقط می گوید اگر موجودیت حکومتش به خطر بیفتد از سلاح هسته ای استفاد ه خواهد کرد.

پوتین سلاح هسته ای ندارد که بخواهد تهدید متقابل کند اما با حرفهایش می گوید که اگر قرار بر حذف وی باشد و بخواهند او را قربانی کنند دروغ بودن سلاح هسته ای را افشا خواهد کرد. و افشای این دروغ باعث ایجاد بحران در کل جهان و مخصوصا امریکا ، اروپا ، چین و سایر کشورهای مدعی داشتن سلاح هسته ای خواهد شد.
Germany
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
چی زدی عزیز؟؟
Iran (Islamic Republic of)
خالدی لردگان
۰۲:۱۱ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
من نمیدانم چرا صدا و سیمای ملی ما باید از قصاب کثیفی مثل پوتین جنایت کاری دفاع کنه . مگه ما مستعمره روسیه هستیم!!! اگه هستیم بگوید که مردم از ارباب شون حمایت کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
چرا امثال شما فکر میکینید که آمریکا و... قصاب نیستند. این همه جنگ تو کل دنیا راه انداختن بعد امثال شما میگی که پوتین قصابه ؟ واقعا یخورده تو عمرتون فکر کنی
آخرین اخبار