مانور نظارت و بازرسی بازار محصولات کشاورزی خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور به مناسبت ایام پایانی تعطیلات نوروزی و آغاز ماه مبارک رمضان برگزار شد.

ناصر شعربافیان گفت: مانور نظارت و بازرسی بازار محصولات کشاورزی با همراهی و مشارکت اداره کل تعزیرات حکومتی استان و سازمان بسیج اصناف برگزار شده است.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در این طرح ضمن تشدید نظارت بر زنجیره تامین، توزیع و عرضه کالاهای اساسی به منظور حفظ آرامش و ثبات بازار با تخلفات گران‌فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه، تقلب، عدم صدور صورتحساب، کم فروشی و عدم درج قیمت با سرعت و اولویت پیگیری و برخورد خواهد شد.

او گفت: از هم استانی‌ها و مسافران تقاضا داریم، گزارشات و شکایات خود در حوزه محصولات کشاورزی را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ ارسال نمایند.

شعربافیان گفت: جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی در زمینه تامین مایحتاج عمومی از جمله شکر مورد نیاز اصناف به ویژه قنادان برای تولید زولبیا و بامیه و نیز برنج، مرغ، تخم‌مرغ و روغن نباتی اقدامات تامینی لازم را انجام داده که به زودی اطلاع‌رسانی در این زمینه انجام می‌شود.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: ۱۱۹ تیم ۲ نفره ویژه جهاد کشاورزی استان برای بازرسی و کنترل محصولات کشاورزی در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.