بهینه سازی و وارد مدار شدن مجدد شبکه تلفن ثابت مرکز شهرک طالقانی ماهشهر

با تلاش کارشناسان فنی مخابرات با تأمین تجهیزات و منصوبات، شبکه تلفن ثابت شهرک طالقانی ماهشهر بهینه سازی و مجددا وارد مدار شد.

رحیم فلاح زاده می‌گوید که در پی سرقت کابل ها، منصوبات و ۴ دستگاه کافوی مسی، تلفن ثابت برخی مشترکان دچار اختلال و ارتباطات در مرکز تلفن شهرک طالقانی ناپایدار شد.

او افزود: پس از اطلاع از این مسئله در شهرستان، تجهیزات و منصوبات تأمین و با تلاش کارشناسان فنی مخابرات در شهرستان ماهشهر و شهرک طالقانی و همچنین با انجام عملیات فنی و با حفاری و کابل اندازی و ترمیم تجهیزات، کافو‌های شماره ۲، ۳، ۷ و ۸ مجددا نصب و راه اندازی شد.

آقای فلاح زاده یادآور شد که با نصب و راه اندازی منصوبات و این ۴ کافوی سرقتی، همه تلفن‌های ثابت مشترکان که قطع شده بودند مجددا وصل و شبکه تلفن ثابت مشترکان وارد مدار شد.

روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان ضمن عذرخواهی از تأخیر پیش آمده به دلیل زمان بر بودن تأمین و نصب مجدد تجهیزات و وارد مدار شدن مجدد شبکه تلفن ثابت مشترکین، از کلیه شهروندان این تقاضا را دارد که با مشاهده هرگونه تخریب و یا سرقت، مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند تا اینگونه شاهد وقفه در ارائه خدمات به شهروندان و اختلال در شبکه تلفن ثابت مشترکان نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار