معاون راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: برای حل مشکل بازگشت زائران نوروزی از مشهد در حال تامین ناوگان حمل و نقل جاده‌ای اضطراری هستیم.

رضا صحراگرد گفت: به علت گسترش ویروس کرونا در دو سال گذشته مسافرت زائران به این شهر با کاهش رو به رو بود، ولی امسال به واسطه تزریق واکسن و کمتر شدن محدودیت‌ها در استان با تراکم مسافران و زائران نوروزی مواجه شدیم.

معاون راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: جلسات متعدی در هفته‌های گذشته با مسئولان استانی برای تامین ناوگان انجام شد، همچنین مسیر‌های پر تقاضا نیز شناسایی شد و مکاتباتی با راهداری‌های شهرستان‌ها برای تزریق ناوگان و جا به جایی مسافران صورت گرفت.

او گفت: از تاریخ چهارم فروردین ماه امسال تا هشتمین روز این ماه، ۹۵ دستگاه فوق العاده به غیر از سرویس‌های ثابت برای جا به جایی مسافران در اختیار داشتیم.

صحراگرد گفت: در حال حاضر مسیر‌های اصفهان و شمال با ازدحام مسافر مواجه است،  با تزریق ناوگان تلاش شد تا زائرانی که به مشهد سفر می‌کنند با خاطر خوبی این شهر را ترک کنند، از صبح امروز تاکنون نیز ۲۵ دستگاه اتوبوس برای مسیر‌های پرتقاضا تامین شد.

معاون راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: سعی شد تا با فراهم کردن فروش بلیط اینترنتی درخارج از پایانه امام رضا (ع) تاحدودی حضور زائران در پایانه تسهیل شود که تاکنون ۸۸ درصد این کار محقق و باعث تسهیل در روند کار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.