۵۰ دوره آموزشی نکات ایمنی در مهاباد برگزار شد

رئیس سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: پارسال ۵۰ دوره آموزشی در زمینه نکات ایمنی و راه‌های مقابله با آتش‌سوزی در این شهرستان برگزار شده است.

رحمان احمدی گفت: پارسال در مجموع ۵۰ دوره آموزشی در زمینه نکات ایمنی و راه‌های مقابله با آتش‌سوزی، توسط ماموران این سازمان به دانش‌آموزان، مربیان و کارکنان ادارات به صورت رایگان ارائه شده است.

وی گفت: برای افزایش ایمنی و حفظ سلامت شهروندان، صدور پایان کار آپارتمان‌ها از سوی شهرداری مهاباد، منوط به نصب و راه‌اندازی کپسول و تجهیزات آتش‌نشانی در آنهاست.

رئیس سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: همچنین در طول این مدت ۱۱۰ گواهی ایمنی برای ۸۰ ساختمان و ۳۰ مورد واحد تجاری و آموزشی صادر شده است.

احمدی گفت: روزانه به طور میانگین ۱۵۰ تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان برقرار، ولی کمتر از ۱۰ درصد آن منجر به عملیاتی می‌شود.

وی گفت: شهروندان برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۵، این سازمان در طول شبانه‌روز تماس حاصل کنند.

هم‌اکنون این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، بیش از ۴۰ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.