تلفات در حوادث ترافیکی قم ۵۸ درصد کاهش یافت

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: تعداد تلفات در حوادث ترافیکی استان قم در نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۵۸ درصد کاهش یافته است.

مسعود عبدی گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا هشتم فروردین‌ماه جاری، سه نفر و در مدت مشابه نوروز سال گذشته نیز هفت نفر در حوادث ترافیکی استان قم جان باختند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: در این مدت ۱۰ هزار و ۷۷۱ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ قم برقرار و منجر به انجام سه هزار و ۸۱۶ ماموریت شد.

عبدی با اشاره به امدادرسانی کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به سه هزار و ۳۹۱ بیمار و مصدوم، گفت: در این مدت ۶۹۰ حادثه ترافیکی شامل ۴۹۲ شهری و ۱۹۸ جاده‌ای رخ داد.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: در این مدت ۹۴۳ نفر مصدوم شدند که ۳۵۳ مصدوم به‌صورت سرپایی در محل حادثه درمان و ۵۹۰ نفر نیز با انتقال به مراکز درمانی درمان شدند.

اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای۲۲ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، ۶۱ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد با ۲۷۰ نیروی انسانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار