سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: تمامی کلاس‌های آموزش دانشگاه آزاد اسلامی در همه واحد‌ها و مراکز بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

 نقیلو گفت: فضای آموزش دانشگاه‌ها و مدارس به دوران پیش از شیوع کرونا بر می‌گردد و همه کلاس‌ها در همه مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در همه واحد‌ها و مراکز بصورت حضوری خواهد بود.


او می گوید: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان مطابق روال عادی پیش از شیوع کرونا با رعایت دستورالعمل‌های لازم در کلاس‌های درس حضور خواهند داشت و برگزاری هرگونه کلاس آموزشی بصورت مجازی ممنوع خواهد بود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری کلاس‌ها گفت: زمان و مکان کلاس‌های درس در برنامه آموزشی دانشجویان در سامانه آموزشیار گنجانده شده است و علاوه بر آن اطلاعات لازم برای ورود دانشجویان به دانشگاه در وب سایت واحد‌ها و شبکه‌های اجتماعی هر واحد منتشر شده است.

 نقیلو گفت: با توجه به حضوری شدن وضعیت آموزش در دانشگاه‌ها حضور و غیاب صرفا بر مبنای حضور و یا عدم حضور در کلاس درس تعریف شده است.

به گفته نقیلو مقدمات اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی فراهم شده است و پذیرش دانشجویان غیربومی از عصر روز ۱۳ فروردین در خوابگاه‌های دانشجویی واحد زنجان امکان پذیر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.