استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح‌های پیشنهادی به مجموعه آستان قدس جهت سرمایه‌گذاری در راستای ایجاد اشتغال باشد.

آقای حیدری در دیدار با مدیرعامل موسسه توسعه عمران آستان قدس رضوی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی طرح‌های اقتصادی خود را در اولین فرصت آماده و جهت ارائه به شرکت‌های زیرمجموعه آستان قدس رضوی ارسال کنند، گفت: این طرح‌ها در راستای توسعه استان، ایجاد اشتغال پایدار و محرومیت‌زدایی باشند.

این استان جزو استان‌های محروم در کشور محسوب می‌شود و همچنین با چالش بیکاری دست و پنجه نرم می‌کند، به‌همین دلیل ضرورت حضور سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف برای کاهش محرومیت و ایجاد اشتغال به وضوح احساس می‌شود.


بیشتر بخوانید


اگر بتوانیم با استفاده از ظرفیت شرکت‌های زیرمجموعه آستان قدس رضوی جهت کاهش محرومیت و ایجاد اشتغال پایدار در استان گام برداریم، قطعا برکات زیادی نیز در پی خواهد داشت.

دستگاه‌های اجرایی طرح‌های اقتصادی خود را در حوزه گردشگری، کشاورزی، صنعت، عمرانی و دانش‌بنیان در اولین فرصت آماده و جهت ارائه به شرکت‌های زیرمجموعه آستان قدس رضوی ارسال کنند.

این طرح‌ها در راستای توسعه چهارمحال و بختیاری، ایجاد اشتغال پایدار و محرومیت‌زدایی باشند.

چهارمحال و بختیاری در مسیر عبور زائران راهیان‌نور و عتبات عالیات در کشور عراق قرار دارد، آستان قدس رضوی می‌تواند در جهت احداث مجتمع‌های خدمات رفاهی در محور‌های مواصلاتی این استان، جهت ارائه خدمت به زائران ورود پیدا کند.

امیدواریم زمینه ارتقای همکاری و مشارکت آستان قدس رضوی برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی در استان فراهم شود تا بتوانیم از این ظرفیت برای توسعه استان بهره‌مند شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.