سرپرست فرمانداری ویژه کاشان از سفر بیش از یک میلیون نفر در ایام تعطیلات نوروزی تا به امروز به شهرستان کاشان خبر داد.

محمدشریف زارعی امروز در مراسم افتتاحیه سی و یکمین اردوی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین که در دانشگاه کاشان برگزار شد، گفت: شهر کاشان یکی از قدیمی‌ترین شهر‌های ایران است که بیش از هشت هزار سال تمدن دارد و این شهر مملو از آثار میراث فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری است.

کاشان دارای یک منطقه کویری بکر و زیبا است واز سوی دیگر این منطقه دارای مناطق کوهستانی و ییلاقی همچون قمصر، نیاسر و برزک است که تنوع آب و هوایی این منطقه را به خوبی نشان می‌دهد.

او از وجود بیش از یک هزار و ۷۰۰ اثر تاریخی و جاذبه گردشگری در این شهر خبر داد و گفت: ۳۵۰ اثر از این تعداد ثبت ملی شده‌اند و آثاری همچون باغ فین کاشان نیز ثبت جهانی شده‌اند.

زارعی می‌گوید از ابتدای تعطیلات تا به امروز بیش از یک میلیون نفر به شهرستان کاشان سفر کردند و از مناطق مختلف تاریخی، فرهنگی و گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

یکی از مهمترین ابزار‌های رسیدن به توسعه گردشگری مشارکت‌های مردم و همچنین سازمان‌های مردم نهاد و بخش خصوصی است که امیدواریم با همکاری و همدلی بتوانیم در جهت توسعه این صنعت گام برداریم.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان معتقد است گردشگری سلامت و گردشگری صنعتی دو حوزه مغفول در صنعت گردشگری کاشان است که یکی از مهمترین راه‌های جذب گردشگر و توریسم خارجی برگزاری همین اردو‌ها برای دانشجویان غیر ایرانی است و از این رو ما از برگزاری اینچنین برنامه‌هایی در کاشان استقبال می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.