معیشت مردم برای انجام فرایض دینی بسیار اهمیت دارد

امام جمعه موقت اصفهان گفت :انتخاب مسائل اقتصادی به عنوان شعار سال از طرف مقام معظم رهبری، زیربنای دینی دارد، زیرا معیشت مردم برای انجام فرایض دینی بسیار اهمیت دارد.

حجت الاسلام سید احمد محمودی گفت: در ۱۲ فروردین روز استقرار جمهوری اسلامی، ملت ایران به پای صندوق‌های رأی رفتند و ۹۸.۲ درصد به جمهوری اسلامی رأی آری دادند. ایجاد نظام جمهوری اسلامی ایران  یکی از اتفاقات مهم در قرن گذشته بود.

او می‌گوید: نظام جمهوری اسلامی برگرفته از اندیشه انقلابی و اسلام ناب محمدی است، عده‌ای در ابتدا قصد داشتند پسوند اسلامی را حذف کرده و  پسوند‌هایی مانند خلق و … بگذارند و در این بین حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که این عنوان نباید یک کلمه کم و یا یک کلمه اضافه شود.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امام (ره) در برابر برداشتن اسلامیت انقلاب ایستاد، بعد از آن عده‌ای تلاش کردند محتوای اسلامی را بردارند و افرادی در داخل و خارج نیز در این خصوص فعالیت کردند که در این بار نیز رهبر معظم انقلاب با تیزبینی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

به گفته او، حضور مردم در صحنه‌هایی مانند انتخابات، تشییع پیکر شهید سلیمانی سبب شد هر چه از استقرار نظام جمهوری اسلامی گذشت بر نیرو، قدرت آن اضافه شود.

امام جمعه موقت اصفهان می‌گوید: انتخاب مسائل اقتصادی به عنوان شعار سال از طرف مقام معظم رهبری، زیربنای دینی دارد، زیرا معیشت مردم برای انجام فرایض دینی بسیار اهمیت دارد. امام علی (ع) نیز بر این باور بودند که معیشت مردم موضوع اصلی دین است و حکومت همواره باید به این امر توجه داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.