حوزه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین به منظور هدایت و روان‌سازی ترافیک و حفظ امنیت شهر قزوین در روز سیزدهم فروردین برنامه ریزی کرده است .

مجموعه اقدامات حوزه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین (سازمان تاکسیرانی، سازمان اتوبوسرانی و سازمان حمل‌ونقل و ترافیک) با مشارکت پلیس راهور در راستای هدایت و روان‌سازی ترافیک و حفظ امنیت شهر قزوین در روز سیزدهم فروردین ماه همزمان با روز طبیعت به شرح ذیل است:

سازمان حمل‌ونقل و ترافیک:

محدودیت ترافیکی از طریق انسداد با موانع بتنی (نیوجرسی) و راهبند متحرک در شبکه معابر منتهی به بوستان باراجین و جاده بهرام‌آباد در ۷ نقطه در ساعات برگشت شهروندان از طبیعت از حدود ساعت ۱٨ با همراهی پلیس راهور شهرستان اعمال  می شود .


این ۷ نقطه عبارتند از تقاطع‌های شهید چگینی-معلم، شهید چگینی-شهید مطهری، میدان شورا، امیرکبیر- نخبگان، سه راه ورودی فدک و بریدگی بلوار شهدای مدافع حرم و همچنین دو نقطه در شهرک مینودر است .

ممنوعیت تردد کامیون به محور فوق و بالعکس اعمال می شود .

علائمگذاری و نصب بنر به منظور اعمال محدودیت‌های جهتی در ساعات ۱٨ تا ۲۲ در راستای مدیریت جریان بازگشت شهروندان در بوستان ملی باراجین با همکاری آن مجموعه و پلیس راهور  انجام شده است .

 فازبندی و زمانبندی تقاطع‌های مسیر‌های منتهی به بوستان باراجین برای مدیریت بهینه جریان ترافیک تغییر می کند .

این تقاطع‌ها شامل تقاطع باقرآباد، شهید چگینی-معلم، شهید چگینی-شهید مطهری و امیرکبیر-نخبگان است.

 پنج اکیپ تعمیر و نگهداری تاسیسات چراغ راهنمایی و علائم و تجهیزات ترافیکی سطح شهر برای رسیدگی و رفع مشکلات محتمل مستقر می شوند .

همچنین دو دستگاه جرثقیل در محدوده بلوار شهدای مدافع حرم برای انجام امور امدادی و فوریتی با همکاری فرماندهی پلیس راهور مستقر می شوند .

سازمان تاکسیرانی:
 ۱۵ دستگاه تاکسی در قالب گشت نامحسوس نیروی انتظامی جهت حفظ امنیت در روز طبیعت همکاری دارند .

سازمان اتوبوسرانی:
 ۱۰ دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قزوین به مقصد بوستان فدک از ساعت هفت تا ۱۹ از مبدأ میدان جانبازان، میدان میرعماد، راه‌آهن، شهرک مینودر و شهرک کوثر خدمات رایگان می دهند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.