بهره مندی ۴۱ هزار نفر از خدمات پست‌های ایمنی و سلامت هلال احمر قزوین

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین از پایان طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان هلال احمر و بهره مندی بیش از ۴۱ هزار نفر از مسافران نوروزی از خدمات این طرح، خبر داد.

 نادر میرزایی گفت:  چهل و یک هزار و  ۱۱۱ مسافر از خدمات جوانان هلال احمر در طرح ملی خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شده‌اند که شاهد استقبال کم نظیر مسافرین نوروزی از این طرح در پست‌های نوروزی هلال احمر استان بودیم.

در پست‌های نوروزی از مسافرین و مخاطبان دعوت شد تا در پویش بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی) شرکت و میثاق نامه آن را امضا کنند.

 آموزش ابتدایی کمک‌های اولیه، فضای دوستدار کودک، اطلاع رسانی جشنواره ملی و بین المللی رفیق خوشبخت ما و پویش چلچراغ از دیگر خدماتی بود که جوانان بشردوست هلال احمر قزوین به مسافرین و مراجعه کنندگان در این پست‌ها ارائه دادند.

میرزایی با اشاره به اینکه طرح ملی خدمات بشردوستانه از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ آغاز و تا ۱۳ فروردین سالجاری ادامه داشت، گفت: جوانان اهل هلال این استان در ۱۳ فروردین نیز به مناسبت روز طبیعت با حضور خود در میان مردم هزار و ۵۰۰ کیسه زباله جهت حفظ منابع زیست محیطی بین هموطنان عزیز توزیع کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار