اجرای سیستم نوین آبیاری در حدود ۳ هزار هکتار از مزارع خوزستان

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: پارسال در سطح ۲ هزار و ۹۹۲ هکتار مزارع استان سیستم‌های نوین آبیاری اجرا شد.

آقای ساکی گفت: پارسال در شهرستان‌های اندیکا و باغملک با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال قنوات بازسازی و مرمت شد.

او می‌گوید: همچنین استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در سطح شهرستان‌های اندیکا، ایذه، باغملک، رامهرمز، شادگان، لالی، گتوند و مسجدسلیمان با اعتبار ۳۷ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال در سال گذشته بهسازی و مرمت گردید.

به گفته مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در شهرستان‌های حمیدیه، هویزه، دشت آزادگان و شادگان با اعتبار یکصد میلیون ریال حوضچه‌های موقت ذخیره جهت تامین آب دام‌های سنگین حفر شد.

این مقام مسئول گفت: تصفیه خانه‌های مجتمع‌های دامپروری در سطح شهرستان‌های امیدیه، اندیمشک، ایذه، بهبهان، رامهرمز، کارون و مسجدسلیمان با اعتبار ۴۷ میلیارد و ۸۴۷ میلیون ریال نیز اجرا شد.

به گفته آقای ساکی  زیرساخت‌های مجتمع‌های گلخانه‌ای در سطح شهرستان‌های اهواز، باغملک و دزفول با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریال نیز اجرا شد.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خوزستان  از تجهیز و نوسازی  اراضی سنتی در سطح شهرستان‌های اهواز، باغملک و دزفول با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریال در پارسال خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار